Com arribar a Nadal en forma amb una dieta de vint dies

Lluiràs un cos perfecte si segueixes les instruccions
Si segueixes aquesta dieta arribaràs en forma a Nadal | cedida
 

Queden vint dies per a Nadal. Et mires la cintura i penses que hauries de baixar uns quilos. Doncs bé, tens tres setmanes per davant per intentar fer alguna cosa amb el teu cos. A continuació us revelem els trucs del Dr. Phil McGraw, dividits en cicles de cinc dies i recollits per Cocinatis.


1.Comencem el procés, durant els primers cinc dies, menjant únicament aquests vint menjars que t'ajudaran i que són oli de coco, te verd, mostassa, oli d'oliva, ametlles, pomes, cigrons, panses, verdures de fulla verda, llenties, mantega de cacauet, festucs, prunes dessecades, iogurt, ous, bacallà, sègol, tofu i sèrum en pols. El Dr. Phil McGraw insta a combinar-los com vulguem, però afirma que la clau és menjar únicament això. El pla és quatre menjars al dia. El que es perd és, sobretot, aigua, gràcies a que eliminem processats, hidrats de carboni refinats i sodi de la nostra alimentació. Però, sobretot, el que fan aquests cinc dies de passió és preparar-nos pel que ve després.

 

2. Arriben nous aliments a la llista, entre els quals hi ha el pit de pollastre de pollastre, la tonyina, la civada, l'arròs integral, tomàquets, pastanagues, anacards, xampinyons i nabius. Això sí, cal seguir utilitzant dos dels aliments bàsics en cada un dels menjars del dia. A més, es poden afegir dues temptacions una o dues vegades a la setmana amb un grapat de patates fregides, una copa de vi o una galeta de xocolata.


3. Entrem en la tercera fase, en la qual anem camí d'aconseguir els vint dies. Aquí poden afegir-se nous aliments com ara mongetes, alvocat, móres, espinacs, quinoa o patates. El que aconseguim amb això és una major varietat de possibles receptes i evitar que el nostre cos s'avorreixi com una ostra (no, les ostres no estan permeses).

 

4. Si hem arribat als últims cinc dies, entrem en l'última fase. La idea és continuar amb els hàbits alimentaris saludables adoptats fins a aquest moment, tractant que la nostra rutina diària o les nostres emocions no interfereixin amb aquesta nova dieta. A més, el doctor Phil ens dóna alguns trucs per evitar menjar segons quines coses: per exemple, rentar-nos les dents davant la possibilitat d'ingerir menjar ràpid o tenir a mà tasques per fer quan estiguem avorrits per evitar la temptació de menjar. 


Ja has fet LIKE? Ara és el moment!

COMENTARIS