Silisponge: la nova esponja que no absorbeix el maquillatge

El seu disseny no té res a veure amb les esponges de maquillatge que van revolucionar el mercat, però els seus resultats han sorprès a les 'influencer' més exigents

Estem davant el proper hit de bellesa? Suposarà la fi del regnat de les esponges tipus ou? Probablement sí. Jo sóc amant del pinzell però ja m'agradaria tenir aquesta esponja en el meu necesser. Com haureu comprovat, a l'hora d'aplicar-se la base a la cara és molt comú que ens quedi una gran part del maquillatge a l'esponja o al pinzell, doncs ara, la marca xinesa Molly Cosmetics ens ha solucionat aquest problema.

  

Aquesta esponja de silicona a més de no absorbir una gran quantitat de producte, la seva transparència fa que puguem veure com estem aplicant la base. Llisca amb molta facilitat sobre la pell i netejar-la és d'allò més senzill.

 

Silisponge | Cedida

 

No absorbeix el maquillatge. A diferència de les esponges de maquillatge ergonòmiques, aquesta esponja està fabricada amb una capa no porosa de poliuretà (i silicona en el seu interior) que impedeix el pas del producte i, per tant, el seu desaprofitament. Amb la Silisponge es pot usar emprant la meitat de maquillatge que normalment necessitem amb altres eines com a pinzells o esponges tipus Beauty Blender.

  

Es neteja a l'instant. Al contrari del que succeeix amb les esponges tipus ou que van revolucionar el mercat fa anys, la Silisponge es fica sota l'aixeta, es frega amb una mica de sabó, s'aclareix i s'asseca. Així, no hi ha risc que quedin restes de maquillatge o s'acumuli humitat que pugui donar lloc als microorganismes que després donen problemes al nostre cutis.

 

Silisponge | Cedida

 

D'altra banda, aquest avantatge la converteix en ideal per al seu ús professional o compartit, ja que permet netejar fàcilment entre aplicacions de client i client, sense necessitat d'incórrer en un ús antihigiènic. En aquest enllaç on podeu veure a Dana Dey com ensenya a utilitzar-la.  Per això, no és d'estranyar que el seu èxit hagi estat tal, que la marca Molly no hagi aconseguit satisfer la demanda i hagi d'establir un sistema de prevenda per a les successives reposicions d'estoc que es van realitzant.

  

Si voleu aparèixer en aquesta secció, podeu contactar amb nosaltres via correu electrònic a info@catalunyadiari.cat o mitjançant el telèfon 977 311 522.



Ja has fet LIKE? Ara és el moment!

COMENTARIS