CatalunyaDiari.cat | Zara i Bershka eviten les acusacions d'estafes revisant les etiquetes de les rebaixes

Zara i Bershka eviten les acusacions d'estafes revisant les etiquetes de les rebaixes

Les organitzacions de consumidors realitzen controls exhaustius en aquestes dates
Zara és una de les tendes que ha dut a terme la revisió exhaustiva del seu etiquetatge | Itfashion

 

Alguna vegada ens hem trobat, o coneixem a algú que li hagi passat, amb un article de rebaixes que no està ben etiquetat: el percentatge no casa amb el descompte realitzat, l'etiqueta no es correspon amb el preu que indiquen a caixa i altres disgustos que ens portem a l'hora d'arrasar a les rebaixes. Segons ha pogut saber El Confidencial Digital per fonts internes d'Inditex, la signatura tèxtil s'ha proposat evitar aquests problemes durant aquest període de descomptes i ofertes.


Inditex porta algunes campanyes en el punt de mira, i aquest any vol evitar aparèixer en imatges a les xarxes socials de consumidors que pretenen denunciar els errors, equivocacions o estafes que es realitzen en algunes tendes. Per a això, ha donat l'ordre als empleats d'alguns establiments amb gran afluència de clients de revisar els etiquetatges de les peces una per una.

 

Zara, per exemple, s'ha vist atrapada en diverses polèmiques, però sempre ha aclarit que es tractava d'un error d'etiquetatge, i es defensa argumentant que, encara que l'etiqueta marqui un preu que no és el correcte, el valor fixat per la companyia queda establert al sistema. Bershka és una altra de les grans marques que s'ha posat en dubte diverses vegades per un problema d'etiquetatge, encara que també han volgut aclarir que cadascun dels articles presenta tres etiquetes: l'espanyola, l'europea i una altra en blanc per a les tendes que no són pròpies.




COMENTARIS