CatalunyaDiari.cat | El Barça i la Generalitat s'uneixen per promocionar Catalunya a l'estranger

El Barça i la Generalitat s'uneixen per promocionar Catalunya a l'estranger

El vídeo mostra l'experiència de dos germans mexicans durant un viatge a casa nostra

 

Promocionar Catalunya com a destinació turística i projectar la seva imatge al món és l'objectiu d'aquest vídeo de l'Agència Catalana de Turisme (ACT) i el FC Barcelona. Sota el lema «If you feel FC Barcelona, you feel Catalunya», les imatges mostren l'estada a casa nostra de dos joves mexicans, els germans Cabral, que van visitar la zona enoturística del Priorat, així com les ciutats de Reus, Tarragona i Barcelona. L'espot pretén mostrar com van ser aquells quatre dies de viatge, mentre apareixen alguns dels elements i edificis més emblemàtics de Catalunya.


Els germans Cabral han pogut gaudir d'aquesta experiència perquè van ser els guanyadors de la segona edició del concurs Fans Meeting Fans, organitzat pel Barça amb el suport de l'Agència Catalana de Turisme. D'entre les 70.000 candidatures presentades, ells van ser els escollits i han pogut gaudir del premi, que consistia en un viatge a Catalunya i una experiència blaugrana. Els joves mexicans van poder realitzar una visita guiada al Camp Nou, així com veure el partit de lliga entre el FC Barcelona i el Màlaga de ben a prop, ja que fins i tot van poder baixar al terreny de joc mentre els jugadors escalfaven.

 

El vídeo és només una de les iniciatives que desenvolupen durant l'any el FC Barcelona i l'Agència Catalana de Turisme per promocionar l'equip de futbol i Catalunya a l'estranger. L'acord es va produir el 2012 i des d'aquest moment comparteixen objectiu comú de plasmar la imatge de la realitat catalana i del Barça a tot el món.




COMENTARIS