Freshly Cosmetics: èxit 'made in' Catalunya gràcies a la innovació i a les xarxes socials

La marca de cosmètica saludable presenta una nova línia de productes facials
Imatge de la nova línia de productes facials de Freshly Cosmetics. | Cedida

 

Freshly Cosmetics, és la marca de cosmètica saludable que va néixer durant l’últim any de Màster d’Enginyeria Química de Mireia Trepat, Joan Miralles i Miquel Antolin. La idea, que va sorgir de la passió per la cosmètica natural de la mare d'en Miquel, s’ha posicionat amb només uns mesos com a marca referent en cosmètica saludable. La marca va sortir al mercat el febrer de 2016 i gràcies a la comunicació a través de xarxes socials, avui compten amb més de 25.000 seguidors a Instagram i 20.000 a Facebook. En aquests deu mesos han aconseguit comercialitzar a través de la seva pàgina web més de 15.000 productes i facturar prop de 200.000 euros.

 

Destaquen que la principal diferència entre les marques convencionals i les que realment són naturals i saludables, és que les primeres utilitzen ingredients tòxics molt econòmics i concentracions d’actius tant petites que no tenen cap impacte positiu sobre la pell. «Nosaltres sempre desenvolupem i formulem els productes, sent nosaltres i les nostres famílies els principals consumidors, i quan fas això, esculls els ingredients més beneficiosos i amb concentracions que realment millorin la salut de la pell. Per a nosaltres, l’èxit és que els clients recomanin la marca pels seus beneficis i qualitat», explica en Miquel.

 

Ara acaben de llençar al mercat la línia facial Multiantiox, de la qual asseguren que se’n sentirà a parlar. «Es tracta d’una línia facial que combina la millor tecnologia natural antioxidant i innovadors extractes naturals que incrementen la hidratació, bloquegen la contaminació ambiental i redueixen les vermellors i la inflamació provocades per l’estrès», explica la Mireia. Aquests productes inclouen l’antioxidant més potent trobat a la natura, la astaxantina, que és mil vegades més potent que la Coenzima Q10 i seixanta-cinc cops més que la Vitamina C. La seva filosofia és revolucionar el sector de la cosmètica i fer accessible a les persones productes saludables d’elevada qualitat. Amb aquest ritme d’innovació i llançaments, el somni d’aquests tres emprenedors catalans de 25 anys de ben segur que es farà realitat.

 

Els nous productes Multiantiox combinen la millor tecnologia natural antioxidant i innovadors extractes naturals. | Cedida

 



Ja has fet LIKE? Ara és el moment!

COMENTARIS