Aldi eliminarà l'oli de palma de la seva marca de productes ecològics GutBio

Concretament, de la gamma ecològica actual, el 14% dels productes porten oli de palma
Aldi eliminarà l'oli de palma de la seva marca de productes ecològics GutBio. | Aldi

 

La cadena de supermercats Aldi eliminarà l'oli de palma dels productes ecològics que comercialitza sota la seva marca GutBio a final d'aquest 2017. En concret, de la gamma ecològica actual, integrada per més de 200 referències, el 14% dels productes porten oli de palma, ha informat en un comunicat aquest dimecres. A més, tots ells compten amb el certificat RSPO (Roundtable on Sustainable Palm Oil), que garanteix que la producció respecta la biodiversitat, el medi ambient i els drets laborals de les comunitats indígenes.


Aldi ha indicat que un dels objectius per al 2018 és aconseguir la certificació d'oli de palma sostenible per a tota la gamma de productes d'alimentació de marca pròpia. Ara, la cadena de supermercats s'ha compromès a realitzar en el termini d'un any un estudi de tots els productes d'alimentació de marca pròpia per determinar en quins d'ells és viable eliminar o substituir l'oli de palma per un altre ingredient.




Comentaris